Trail running Clitz

Intre 2 gratare era necesar sa facem loc pentru o alta serie de mici si bere.
Astfel cea mai buna si nu in ultimul rand cea mai rapida a fost o tura de trail-running care sa arda caloriile suplimentare.


A iesit astfel tura de mai jos pe o distanta de 20km, cu o diferenta de nivel de aproximativ 600m urcare si tot cam atat coborare.
Din cei 20km, 9km au fost alergare pe dealurile acoperite cu padure, 5km drum macadam si 6km asfalt de cea mai buna calitate:), pe bune...


Toata distractia a durat cam 3h, dar nu ma pot lauda ca am alergat incontinuu, la varf de panta am mai trecut si la mers, iar prin cele 2 sate pe care le-am traversat am mers ca sa nu tulbur tihna cainilor de pe la turme.


De fapt la scopul turei era 100% alergare prin padure, dar nu m-am putut abtine sa nu vad unde duce o anume creasta a dealului si am ajuns la drumul intre Valea Loznei si Clitz.

Am traversat si o vale mlastinoasa, lunga de 400-500m, la inceput in alergare si apoi un fel de mers impleticit pana am urcat din nou pe deal.

Prin padure poteca alterneaza cu zone foarte putin umblate, unde vegetatia a cotropit totul.

Pana la urma din cei 20km am alergat cam 15km, ioar din cele 3h, aprox 30min au fost pauze.

Ajuns aproape de casa, eram din nou rupt de foame,
asa incat tura si-a atins scopul...

Niciun comentariu: